星期一

Μανιφέστο

πολιτικοί,κολλητικοί, το έργο το 'χω ξαναδεί
τα αυτιά μου τώρα κλείνω
η εποχή της αλλαγής, πήρε μορφή αποφυγής
κι όταν τους βλέπω φτύνω

βαμμένα κομματόσκυλα, το μήνυμα εγω το ΄στειλα
με ψήφο που έχει αξία
δικό μου κόμμα έκανα, αντίδραση στα έδρανα
πράξη στην απραξία

τον εαυτό μου ψήφησα, συνέπειες αψήφησα
χάρη δε θα σας κάνω
ανώφελο σας φαίνεται, και σίγουρα επίμενετε
πως θα 'στε από πάνω

θα δείτε όμως την πλάτη μου, το γυαλισμένο μάτι μου
το δημιούργημά σας
ξαπλώστε όπως στρώσατε, ηρθ' η ώρα να πληρώσετε
για το κακούργημά σας

την πρόοδο με όπισθεν, εις βάρος μας ανέκαθεν
κι οι τσέπες σας γεμάτες
παιδεία που δεν παίζεται, υγεία να τη χαίρεστε
πολίτες για πελάτες

τα χρόνια που μας φάγατε, όνειρα που πουλάγατε
ελπίδες που κρεμάτε
παγκόσμιος εξευτελισμός, ο εθνικός μας ξεπεσμός
κι εσείς στο πως θα φάτε

την ιστορία ξεχάσατε, στα μουλωχτά περάσατε
νεοελληνικό μοντέλο;
συντάξεις χαρτζιλίκια σας, βουλή για τα αραλίκια σας
δημόσιο μπουρδέλο

ο κόσμος αφυπνίζεται, πολιτικά ορίζεται
γι' αυτό ότι φάτε φάτε
σας χαιρετώ απ' το άσυλο, με το μεσαίο δάχτυλο
και στο καλό να πάτε...